با امضاي تفاهم نامه بين توانير و سازمان بسيج مهندسين ...

به گزارش پايگاه خبري توانير
به گزارش پايگاه خبري توانير ،در اين نشست كه با حضور مهندس متولي زاده مدير عامل شركت توانير ،مهندس رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع توانير ،دكتر شهبازي رييس و دكتر اصغري جانشين سازمان بسيج مهندسين صنعتي كشور  ،مهندس طارمي فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت نيرو،مهندس حسيني مديركل دفتر مديرعامل و هيات مديره، مهندس مدقق مدير كل دفتر مديريت مصرف و خدمات مشتركين و بيژن قاسمي مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت توانير برگزار شد،مهندس متولي زاده با اشاره به پيشتازي صنعت برق كشور در توسعه عدالت اجتماعي ،پوشش صد در صدي برق رساني در كشور در شرايطي كه دنيا برق رساني عمومي به 1.2ميليارد نفر جمعيت بي برق را براي 30 سال آينده در برنامه دارد را نمونه اي از پيشگامي و موفقيت جمهوري اسلامي ايران ذكر كرد.
مديرعامل توانير افزود: ما همچنين با افتخار ادعا داريم در اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي و ارتقاي بهره وري به عنوان يك وظيفه شرعي و سازماني ،پيشتاز هستيم و در اين ارتباط طي تابستان گذشته با پرداخت 350 ميليارد تومان پاداش همكاري به 120 هزار مشترك صنعتي و كشاورزي همكار با برنامه هاي  مديريت بار و مصرف انرژي ،ضمن اينكه يك مورد خاموشي اتفاق نيافتاد،20 برابر منافع اقتصادي براي كشور حاصل شد و از خريد 7 هزار ميليارد تومان برق بي نياز شديم.
وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر لزوم اصلاح و بهينه سازي مصرف، بهينه سازي و مديريت بار و مصرف انرژي را از الزامات صنعت برق كشورعنوان و همكاري سازمان بسيج مهندسين كشور دراين عرصه را حايز اهميت دانست.
وي تصويب طرح تعويض 2 ميليون كولر فرسوده و پرمصرف با كولرهاي كم مصرف در شوراي اقتصاد را خاطر نشان كرد و لزوم آمادگي صنعت برق براي استفاده از ظرفيتهاي سرشار سازمان بسيج كشور در پروژه هاي بهينه سازي مصرف را مورد تاكيد قرار داد.
مديرعامل توانير با اشاره به آغاز طرح برقي كردن وسايل حمل و نقل عمومي و 10 ميليون موتورسيكلت در حال كار، اجراي اين طرح را با كاهش هزينه سوخت سالانه هر موتورسيكلت از 6 ميليون تومان به 600 هزار تومان همراه دانست.
در ادامه اين نشست كه با بررسي چگونگي مشاركت سازمان بسيج مهندسين صنعتي با برنامه هاي مديريت بار و مصرف انرژي همراه بود،دكتر علي اصغر شهبازي رييس سازمان بسيج مهندسين صنعتي كشور با قدرداني از رويكرد ارزشمند وزارت نيرو و صنعت برق در استفاده از ظرفيتهاي سرشار بسيجيان كشور ،اين سازمان را مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري، نهادي مردمي براي كمك به دستگاههاي حاكميتي و استفاده از سرمايه هاي اجتماعي در جهت حل چالشها عنوان كرد.
وي تصويب طرح جهاد روشنايي از سوي مجلس شوراي اسلامي در خصوص به مدار آوردن 100 هزار نيروگاه خورشيدي طي سالهاي 99 تا 1400 را از جمله برنامه ها ذكر كرد كه سرمايه هاي اجتماعي را به ويژه براي كاهش پيك مصرف به كار مي گيرد.
دكتر شهبازي گفت: ما امتداد مردمي صنعت برق هستيم تا سرمايه هاي اجتماعي را با تشخيص و فرماندهي شما به ميدان بياوريم و با توجه به ظرفيتهاي اقشار 22 گانه بسيج ،هم افزايي لازم را در اين عرصه ايجاد كنيم.
در ابتداي اين مراسم مهندس طارمي فرمانده مركز مقاومت بسيج وزارت نيرو، با اشاره به سومين سال ورود بسيج در عرصه كاركرد هاي تخصصي صنعت برق ،به بيان گزارشي از دستاوردهاي بسيج در اين حوزه پرداخت و از سرعت عمل در تنظيم تفاهم نامه استفاده از مولدهاي مقياس كوچك مراكز نظامي و انتظامي كشور و روند پيگيري آن از سوي توانير و سازمان بسيج مهندسين صنعتي كشور در اين نشست پرداخت و سپس اين تفاهم نامه از سوي مديرعامل شركت توانير و رييس سازمان يسيج مهندسين صنعتي كشور به امضاء رسيد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات