15 کیلومتر شبکه جدید در شهر چم گلک اجرا شد

15 کیلومتر شبکه جدید در شهر چم گلک اجرا شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات اجرایی 15 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک آغاز شده است.

به گزارش روبط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اشاره به این خبر اظهار داشت: تجهیز چاه سوم شهر چم گلک یکی از مهم ترین خدمات پیش بینی و اجرا شده برای تامین آب شرب شهر چم گلک است و با اجرای این طرح بیش از یک کیلومتر خط انتقال برای توسعه خدمات و افزایش رضایت شهروندان انجام و نیاز آب شهر چم گلک تامین شد .

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: بیش از این نیز فعالیت اداره آب و فاضلاب شهر چم گلک آغاز شده بود تا روند خدمت رسانی به شهروندان تقویت شود .

وی با اشاره به این که عملیات اجرایی 15 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک آغاز شده است، افزود: بیش از این نیز عملیات اتصال و بهره برداری از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر چم گلک اجرا شده بود .

بنیادی با اشاره به نیاز7 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک گفت: با پیگیری مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم جهت تکمیل و توسعه شبکه توزیع آب شهر چم گلک به اجرا رسیده است .

ِ مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: هم چنین در این مدت و با اجرای طرح های توسعه خدمات آب و فاضلاب شهر چم گلک، 570 انشعاب جدید آب به شهروندان واگذار و 90 شکستگی خطوط توزیع آب در شهر چم گلک رفع شده است .

تنظیم: بهنام پریچه

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات