اتاق گفتمان نقش آب در توسعه همگانی برگزار شد

اتاق گفتمان نقش آب در توسعه همگانی برگزار شد

به گزارش شهریار، جمعی از فعالان محیط زیست و خانه توسعه آذربایجان با میزبانی اداره کل سلامت شهرداری تبریز در جهت الزامات توسعه پایدار و مطالبات اتاق گفتمان آب را تشکیل دادند.

مدیر کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز با اعلام آمادگی درخصوص همکاری مشترک در این خصوص اظهار داشت: مشارکت همگانی در جامعه زمینه ساز اقتصاد پایدار خواهد بود.

محمد حسین حسن زاده به اهمیت آموزش مردم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و آموزش طبعا نقش بسزایی در توسعه و تولید ملی خواهد داشت.

معاون اسبق وزیر نیرو نیز حفظ آب را پر اهمیت قلمداد کرد و اذعان داشت: لازمه پایداری در جامعه و توسعه آن حرکت به سمت عدالت اجتماعی است.

وی افزود: حل مشکلات آبی و عمل کردن به مفهوم توسعه پایدار نیازمند همکاری همه دستگاه ها با یکدیگر است.

رحیم میدانی ضمن پیشنهاد اجرای طرح آمایش آب محور در استان یادآور شد: فعالان این عرصه علاوه بر نقش توانمند ساز و پشتیبان باید مطالبه گر و پیگیر اجرای قوانین از سازمانهای مختلف باشند.

در پایان پاک نیا با تشکر از حضور تمامی کارشناسان و مطالب ارزشمند ارائه شده بیان کرد: ما در سنجش آب با دو تهدید کمبود آب و دیپلماسی آب رو به رو هستیم و برای حل مشکلات فقط بیان آنها کافی نیست و بایستی وارد فاز عملی شود.

او ادامه داد: هدف از تشکیل جلسات اتاق گفتمان همگرایی و هم افزایی بوده و امید است که با کمک هم گامی در جهت بهبود مسائل برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات