پیمان‌ اکبری با برد آغاز کرد

پیمان‌ اکبری با برد آغاز کرد

تیم شهرداری ارومیه در چارچوب دیدار معوقه لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ دیدار معوقه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه بیست و نهم دی ماه مابین تیم های شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزار شد.

تیم شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری از ساعت ۱۷ در سالن غدیر میزبان تیم شهداب یزد بود که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به سود شهرداری ارومیه خاتمه پذیرفت.

فرهاد سال افزون، سعید مصطفی وند، علی شفیعی، امیر خداپرستی، حمزه زرینی، شهرام محمودی و محمدرضا حضرتپور (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم شهرداری ارومیه در این بازی بود.

ست اول این دیدار در حالی که شهرداری ارومیه در همان ابتدای بازی چهار پوئن عقب بود، توانست با جبران امتیازات از دست رفته به اولین تایم استراحت فنی در امتیاز ۸ بر ۷ به سود خود برسد و در ادامه با دفاع و سرویس های عالی وقت استراحت فنی دوم نیز در امتیاز ۱۶ بر ۱۱ برای شهرداری ارومیه در تابلو امتیازات ثبت گردید و در نهایت روند امتیاز گیری مثبت شهرداری ارومیه عاملی شد تا ست اول این دیدار با حساب ۲۵ بر ۱۵ برای تیم میزبان به پایان برسد.

تایم استراحت فنی اول در ست دوم در امتیاز ۸ بر ۷ برای ارومیه ثبت شد و باز هم سرویس های عالی بازیکنان و تنوع پاس در این ست شهرداری ارومیه را به عدد ۱۶ رساند و دفاع های بی نقص و توپگیری های عالی در ادامه کار فاصله امتیازات را رفته رفته زیادتر کرد و شاگردان پیمان اکبری موفق شدند ۲۵ بر ۱۷ ست دوم را هم به سود خود به پایان برسانند.

شهدابی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند از همان شروع ست سوم بازی را خوب آغاز کردند تاجائی که موفق شدند اولین تایم استراحت فنی را برای نخستین بار در این دیدار ۸ بر ۷ به سود خود به پایان برسانند، اما شاگردان پیمان اکبری همانند ست اول این دیدار با عملکردی حساب شده در توپگیری، دفاع و سرویس موفق شدند امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و این ست را نیز با حساب ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان برسانند و برنده این دیدار لقب بگیرند.

گفتنی است، تیم شهرداری ارومیه در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه دوم‌ بهمن‌ماه میهمان تیم فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات