شهرداری شیراز ۳۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان کمک می کند

شهرداری شیراز ۳۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان کمک می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس ابراهیم صبوری در ابتدای یکصد و نوزدهمین جلسه فوق‌العاده صحن علنی این شورا، گفت: این طرح دوفوریتی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان برای جبران بخشی از حجم سنگین خسارت‌های وارده به مردم این استان ارائه شده است .
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال از محل ردیف کمک به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه بودجه شهرداری صورت خواهد گرفت، افزود: البته ما می‌دانیم مشکلات هموطنان ما در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است اما با وجود مشکلات مالی شهرداری به ویژه در پایان سال، وظیفه خود می‌دانیم در حد توان به کاهش مشکلات این عزیزان کمک کنیم .
صبوری در خصوص دوفوریت این طرح نیز با تاکید بر اینکه کمک‌ها در حال حاضر و در وضعیت بغرنج فعلی سیل‌زدگان اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از عموم هموطنان و به ویژه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌خواهم که در همین شرایط فعلی در حد توان خود از هیچ کمک مالی یا غیرمالی دریغ نکنند .
گفتنی است شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه، بخش‌های زیادی از استان سیستان و بلوچستان درگیر سیل شدند. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات