برگزاری جلسه شورای فرهنگی همزمان با جلسه رابطین فرهنگی در آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در جلسه شورای فرهنگی که هم‌زمان با جلسه رابطین فرهنگی برگزار شد ضمن معرفی علی کرم عباسی به‌عنوان  مشاور فرهنگی – دینی مدیرعامل ، از برندگان پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان تجلیل شد

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز از حضور پررنگ در مسابقات قرآن و عترت قدردانی کرد و گفت:بی‌شک این مسابقات فرصتی مغتنم برای آشنایی بیش‌ازپیش با مفاهیم قرآنی و سیره اهل‌بیت است.

ا...بخش نظر پور  ابراز  امیدواری کرد: امیدوارم کمال بهره‌وری را از این برنامه‌های معنوی داشته باشیم و انشاا... فرهنگ قرآن و اهل‌بیت در تمام ارکان زندگیمان حاکم شود.

در این مراسم، مدیرروابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز ضمن تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی  در برگزاری مسابقات فرهنگی اظهار داشت: از 11 نفر برگزیده پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز 5 نفز حائز رتبه استانی و یک نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

بهرام زاهدی  راه برون‌رفت از مشکلات کنونی جامعه را تأسی هرچه بیشتر به آموزه‌های قرآنی و معارف اهل‌بیت دانست و گفت: باید به مرحله‌ای برسیم که قرآن و عترت اسم رمز همه فعالیت‌های ما به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی باشد.

دربخش دیگری از این مراسم  ليلا پيروي،مشاور امور زنان و خانواده و دبير كميته عفاف و حجاب به ارائه گزارش جامع  عملکرد در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.

ارائه پیشنهادات مرتبط با موضوعات فرهنگی و همکاری از عمده موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد و رابطین فرهنگی مناطق نیز  در خصوص مشکلات پیرامون فعالیت های خود و همچنین امکانات  به بحث و تبادل نظر پرداختند

گفتنی است در این مراسم از منتخبین مسابقه نقاشی با محوریت مدیریت مصرف آب در چند رده سنی  تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات