حضور دوچرخه سواران دوستدار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین

حضور دوچرخه سواران دوستدار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ، دوچرخه سواران دوستدار محیط زیست تحت عنوان سه شنبه های بدون خودرو که حدود پنجاه نفر دوچرخه سوار بودند با شعار حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و پاسداشت روز ملی هوای پاک با شعار" هوای پاک، اقدام و عمل" در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین حضور پیدا کردند.

این هیئت در طول ۵ سال گذشته جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حفظ محیط زیست و کاهش میزان استفاده از خودرو به صورت تک سرنشین در قالب کمپین سه شنبه های بدون خودرو فعالیت می کنند.
در این برنامه حسن عباس نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین  ضمن خیر مقدم به دوچرخه سواران  گفت:  امیدواریم که با حمایت و همکاری مسئولین استانی  و با استفاده از این پتانسیل بالقوه بهره برداری بهینه  را به نفع هوای پاک و حفظ محیط زیست  داشته باشیم.

عباس نژاد تصریح کرد: جهت داشتن هوای پاک، محیط زیست فاقد آلودگی و حفظ منابع  طبیعتی و کاهش تخریب اراضی همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم لازم بوده و باید آموزش و فرهنگ سازی در کنار تعامل تمام دستگاه های دولتی و خصوصی همزمان صورت پذیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان از تمام  کسانی که با همت و همکاری و تعامل خود در حفظ محیط زیست و جلو گیری از تخریب آن اقدام می کنند تشکر کرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات