پاكسازي 11 محله و تخليه آب از يك هزار منزل مسكوني در كنارك

پاكسازي 11 محله و تخليه آب از يك هزار منزل مسكوني در كنارك

حسين لادور در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: در هر محله به طور ميانگين بين هفت تا 12 منزل قرار گرفته كه به طور ميانگين بيش از يك هزار منزل مسكوني تاكنون تخليه آب و رفع آبگرفتگي شده است.

وي با اشاره رفع آبگرفتگي معابر شهر كنارك، گفت: تيم اعزامي معاونت خدمات شهري، سازمان آتش نشاني و سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان از تاريخ 27 دي‌ماه در قالب هفت اكيپ در سطح شهرستان كنارك جهت خدمت‌رساني و رفع آب‌گرفتگي از معابر و منازل شهروندان آغاز فعاليت كرده است.

سرپرست تيم اعزامي شهرداري اصفهان تصريح كرد: تاكنون منازل و معابر 11 محله از جمله محله‌هاي انتفاضه، مكران، صورك، ابوحنيفه، شهيد رجايي، شهيد بهشتي، ايران بندر، كمربندي كنارك، زيبا شهر و پوز از روستاهاي شهر كنارك توسط تيم اعزامي شهرداري اصفهان رفع آبگرفتي شده كه هر محله شامل كوچه و معابر و منازل متعدد در بافت فرسوده شهر است.

وي ادامه داد: همچنين تخليه منهول‌هاي فاضلاب(منهول فاضلاب براي اتصال خطوط و تاسيسات زيرزميني و متصل كردن چند در شبكه و خط به يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد) كه متاسفانه سيستم فاضلاب شهر به صورت نيمه كاره رها و هنوز تكميل نشده و موجب ورود فاضلاب در منازل و در پي آن باعث ايجاد مشكلات و نارضايتي شهروندان شده بود، توسط تيم اعزامي شهرداري اصفهان انجام شد.

لادور گفت: همچنين در كنار رفع آبگرفتگي و دفع آب‌هاي سطحي، تيم اعزامي شهرداري اصفهان تاكنون اقدام‌ به توزيع 1500 بطري آب معدني در بين شهروندان كرده و همچنان در حال فعاليت و ادامه خدمت‌رساني در شهر كنارك هستند.

وي ادامه داد: در جلسه با فرماندار كنارك اعلام آمادگي شده كه تيم حاضر آماده آموزش و در اختيار گذاشتن تجارب خود به پرسنل شهرداري كنارك هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات