مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با فرماندار بیله سوار دیدار کرد

قبل از ظهر امروز اول بهمن ماه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سفر به شهرستان بیله سوار با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان بیله سوار در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بخش آب و کشاورزی بیله سوار تصریح کرد: اجرای پروژه های بخش آب در سطح شهرستان چشمگیر است و با به نتیجه رسیدن آن شاهد شکوفایی در توسعه کشاورزی منطقه خواهیم بود.

حسن قبادی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف از جمله شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در سطح شهرستان بیله سوار اظهار داشت: با همکاری دستگاههای مرتبط راههای دسترسی عشایر منطقه به اراضی کشاورزی مناسب سازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار ظرفیت های کشاورزی شهرستان بیله سوار را یادآور شد و گفت: کانال مغان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و توسعه آن دارد که لازم است در فصل زراعی برنامه ریزی مناسبی انجام گردد.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبیاری و زهکشی خداآفرین در سطح شهرستانهای شمالی استان افزود: با تامین مالی این پروژه در آینده تحول بزرگی در بخش توسعه کشاورزی منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی زمین های زراعی شهرستان بیله سوار را زرخیز عنوان کرد و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و اجرای مناسب پروژه های بخش آب و کشاورزی می توان شاهد توسعه شهرستان بود.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات