کسب رتبه اول شرکت آبفار استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی

کسب رتبه اول شرکت آبفار استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت: بر اساس نتایج ارزیابی‌های سالانه دفاتر بهره برداری آب و انرژی ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در ارزیابی عملکرد سال 97 در زمینه مدیریت انرژی رتبه نخست را بدست آورد.

علیرضا جزءقاسمی افزود: روند رو به رشد فعالیت واحد انرژی شرکت باعث شده که شرکت آبفار استان با برنامه ریزی صحیح و مدیریت بهینه در مصرف انرژی با رشد 89 درصدی با کسب 100 امتیاز در بین 31 استان رتبه نخست را در مدیریت انرژی کسب کند.

این مقام مسئول تصریح کرد:  بدیهی است کسب این جایگاه با توجه به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در سال‌های اخیر و سیاست‌گذاری‌های کلان کشور در این راستا می‌تواند موفقیتی ارزشمند برای شرکت آبفار استان و زمینه ساز پیشرفت‌های دیگر در این بخش باشد.

وی اظهار داشت: شرکت آبفار همچنین در بحث سیستم های کنترل از راه دور (تله متری) با کسب امتیاز 86.3 از 100 رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

جزءقاسمی در ادامه خاطر نشان ساخت: نتایج به دست آمده حاصل تلاش شبانه روزی و منظم همکاران و محصول برنامه‌ریزی‌های بلندمدت شرکت است و این موفقیت به‌ دست آمده صرفاً برای کوتاه مدت نخواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات