قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه در استان خوزستان

قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه در استان خوزستان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از اجرای طرح قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی آبفا استان ، محسن درفشان اذعان داشت: 185نفر از ماموران قرائت کنتور ادارات آب و فاضلاب شهرهای استان با استفاده از موبایل های جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام به قرائت کنتورهای آب شهروندان و ارسال اطلاعات به امور و ادارات خود برای محاسبه قبوض آب بها می کنند.

وی گفت: موبایل های جدید که جانشین دستگاه های قدیمی pdl شده است، علاوه بر سبک و کم وزن بودن، کم هزینه تر نیز بوده و نگهداری و تعمیرات آن ساده تر است.

درفشان خاطرنشان ساخت: با نرم افزار نصب شده بر روی تلفن های همراه، امکان انجام انواع پیمایش ها و جمع آوری و تصحیح اطلاعات مشترکین به راحتی قابل انجام است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا خوزستان گفت: علاوه بر این با بهره گیری از سامانه موقعیت یاب جهانی
(جی پی اس) نیز می توان مسیر ماموران قرائت کنتور و موقعیت صحیح مشترکین آب و فاضلاب
را رصد و در صورت امکان تصحیح نمود.

وی تاکید کرد : افزایش سرعت قرائت کنتور ، کاهش هزینه های فرایند قرائت کنتور، قابل کنترل بودن مراحل کار مامورین قرائت از طریق موقعیت یاب موبایل( GPS ) و ثبت زمان حضور مامور، تصویر برداری از کنتور و ثبت تخلفات توسط موبایل در سامانه، امکان قرائت هوشمند کنتور با نصب بارکد برخی از مزایای اجرای این طرح می باشد.

تنظیم: راشین نجارپور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات