اصلاح و نصب ۲۷۲ تابلوی راهنما و انتظامی طی ۹ ماه

اصلاح و نصب ۲۷۲ تابلوی راهنما و انتظامی طی ۹ ماه

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در تشریح این خبر گفت: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه برای افزایش ایمنی، کنترل ترافیک و کاهش تصادفات طی ۹ ماهه سال جاری عملیاتی شده است.

او با اشاره به تاثیر عملکرد در نصب تابلوهای اخباری و انتظامی و علائم ترافیکی که باعث بهبود در عبور و مرور می‌شود، اظهار داشت: طی این مدت بیش از ۲۸۰ تابلوی اسامی معابر، انتظامی و تابلوهای راهنمای مسیر در پارک های سطح منطقه نصب و سایر تجهیزات ترافیکی همچون گل میخ و سیلندر ترافیکی تهیه شده است.

پورخردمند همچنین یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد کوچه‌ها و معابر سطح منطقه نام گذاری شده و تابلو برای آنها نصب شده است.

شهردار منطقه هفت تبریز خط کشی معابر را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی این مدت به صورت جدی پیگیری شده و افزود: خط کشی‌های صورت گرفته شامل ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر به  صورت ممتد، ۲۲ هزار متر به صورت منقطع، رنگ آمیزی عابر پیاده در مقابل مدارس، خط کشی جای پارک خودرو و زمین‌های  فوتسال و والیبال در پارک‌های منطقه است.

او همچنین از ایجاد و رنگ آمیزی سرعتگاه های آسفالتی و ترسیم شکل دوچرخه در پارک‌های منطقه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای این عملیات رضایت شهروندان در این منطقه بیش از پیش فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات