برندسازی و فرهنگ‌سازی، دو چالش بزرگ احداث ساختمان‌های پایدار

امروزه اگرچه با افزایش آگاهی عمومی مردم، تمایل به خریداری و سکونت در ساختمان‌هایی که معیارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در آنها رعایت شده است، تاحدودی افزایش یافته است؛ اما همچنان توجه به این موضوع در بین عموم جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.

متن کامل خبر در سایت صدای مهندسی ایران (صما)

    منبع خبر

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما) یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات