انتصاب سرپرست معاونت بازآفريني شهري و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي

انتصاب سرپرست معاونت بازآفريني شهري و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي




با ابلاغ حكمي از سوي مديركل راه وشهرسازي استان خراسان رضوي، مهندس علي عودي به عنوان سرپرست معاونت بازآفريني شهري و مسكن اين اداره كل منصوب شد .

به گزارش روابط عمومي سازمان، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، در مراسمي كه با حضور كاركنان حوزه معاونت بازآفريني شهري و مسكن برگزار شد، مهندس قدرت الله ابك مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي با بيان اينكه از سوي وزارت راه و شهرسازي سه اولويت « طرح اقدام ملي مسكن، تكميل مسكن مهر و بازآفريني شهري» درحوزه وظايف معاونت بازآفريني شهري و مسكن به اين استان تكليف شده است ، انتظار مي رود با رعايت قوانين، آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي، از طريق به‌كارگيري صحيح و مطلوب منابع و ظرفيت‌هاي موجود نسبت به انجام وظايف و مأموريت‌هاي محوله در حوزه بازآفريني شهري و مسكن اقدام شود .

مهندس ابك با اشاره به اينكه لازم است كارها را با سرعت بيشتري پيش ببريم، افزود : قطعا با همفكري، تلاش و برنامه ريزي صحيح ، تسريع در پيشبرد امور اتفاق خواهد يافت .

وي با تاكيد بر اينكه ما بايد به مردم و مطالبات بر حقشان پاسخي صريح و اقناعي بدهيم و مشكلات را در اسرع وقت به بهترين شكل ممكن با توجه به بضاعت مان پاسخ دهيم، تصريح كرد: «شاني بالاتر از خدمت به مردم براي ما متصور نيست »

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در ادامه گفت: بالاترين سرمايه يك سازمان،  همكاران و منابع انساني آن هستند و من از روز اول خدمت در اين اداره كل، خود را مكلف مي دانم تا در كنار پيشبرد اهداف و وظائف محوله، آرامش روحي و شغلي همكاران خود را در مجموعه برقرار كنم .

در پايان اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از زحمات چندين ساله رضا نوروزي معاون قبلي معاونت بازآفريني شهري و مسكن اين اداره كل ، آرزوي سلامتي براي ايشان داشتند .

متن ابلاغ انتصاب مهندس علي عودي به عنوان سرپرست جديد اين معاونت قرائت شد .

گفتني است در متن ابلاغ انتصاب مهندس قدرت الله ابك مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي به مهندس علي عودي سرپرست جديد معاونت بازآفريني شهري و مسكن اين اداره كل آمده است :
پس از حمد خداوند متعال و سلام و صلوات بر پيامبر اعظم حضرت محمد (ص) و آل مطهرش ‌(عليهم السلام) و با عنايت به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بازآفريني شهري و مسكن اداره كل منصوب مي گرديد .
اميد است با توجه به سياست هاي ابلاغي وزارت محترم راه و شهرسازي و الگوي اقتصاد مقاومتي و با رعايت قوانين، آيين نامه ها و دستورالعمل ابلاغي از طريق بكارگيري صحيح مطلوب منابع و ظرفيت هاي موجود نسبت به انجام وظايف و ماموريت هاي محوله در حوزه مسكن و بازآفريني شهري با اولويت طرح اقدام ملي، بازآفريني شهري، اهتمام در اتمام پروژه هاي مسكن مهر در تعامل با ساير معاونت ها موفق و مويد باشيد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات