فضای مجازی دست شکارچی غیرقانونی را در دست قانون گذاشت

فضای مجازی دست شکارچی غیرقانونی را در دست قانون گذاشت

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، فاطمه برنا با اعلام این خبرگفت: با پیگیری های انجام شده ازسوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد، عامل متخلف شکار غیر مجاز که در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به کشتار حیات وحش مرتکب جرم و همچنین موجب جریحه دارشدن احساسات و افکار عمومی شده بود، بازداشت شد.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: این متخلف که یک فرد محلی بود، از مدتی قبل اقدام به انتشار تصاویر شکار در صفحه اینستاگرام خود کرده بود.

برنا افزود: با رصد فعالیت و اقدامات این شخص، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شد که در نهایت روز گذشته این متخلف با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد گفت: با توجه به اینکه این متخلف مبادرت به شکار غیر قانونی و کشتار حیات وحش کرده است موضوع جرم از جنبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست و همچنین جنبه عمومی جرم قابل بررسی و پیگرد قضایی است.

برنا درانتها ضمن اشاره به اهمیت حفظ وحمایت حیات وحش خاطرنشان کرد: حمایت از عرصه های طبیعی و حیات وحش وظیفه عمومی است واین اداره تمام تلاش خودرا درراستای فرهنگسازی وحفظ محیط زیست به کارگرفته و با افراد خاطی مطابق قانون برخورد می شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات