۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در ۹ ماهه اول سال انجام گرفته است

۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در ۹ ماهه اول سال انجام گرفته است

به گزارش شهریار، محمدحسین اسحقی عصر امروز در جمع مدیران شهرداری کلانشهر تبریز با اعلام مطلب فوق افزود: برای امسال پیش بینی ما در بودجه ۹۸، ۱۸۰ هزار تن بود که در ۹ ماهه اول سال، ۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی داشتیم.

او ادامه داد: برای سال آینده پیش بینی ما ۳۰۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح مناطق مختلف تبریز است که در این راه نیازمند همیاری همه مناطق هستیم.

او افزود: اولین شهری هستیم که براده‌های آسفالت را دور نمی ریزیم و به عنوان زیرسازی مورد استفاده قرار می دهیم.

معاون عمرانی شهردار با اشاره به تمجید اعضای شورای شهر از عملکرد عمرانی شهردار اظهار داشت: ۶۰ درصد از بودجه عمرانی مصوب برای سال ۹۸ تحقق یافته است، ولی ما ۸۵ درصد پیشرفت در پروژه های عمرانی داریم؛ پروژه هایی که حتی بدون افتتاح مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اسحقی از برنامه‌ریزی برای پروژه های عمرانی سال آینده نیز خبر داده و افزود: سه طرح عمرانی مهم برای سال ۹۹ داریم که امیدواریم شورای شهر تبریز مجوز  شروع این پروژه‌ها را صادر کند.

او یادآور شد: پروژه های ترافیکی کلان، فضای سبز به خصوص در منطقه ۳ و پارک بزرگ تبریز، از اهم پروژه‌های عمرانی سال آینده است.

معاون عمرانی شهردار تبریز، استفاده از آسفالت سرد  برای فصول سرد سال را مهم دانسته و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما برای سال آینده، استفاده بیشتر از آسفالت سرد در معابر شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات