تکریم ارباب رجوع مستلزم وجود انگیزه در کارکنان است

تکریم ارباب رجوع مستلزم وجود انگیزه در کارکنان است

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شواری اسلامی شهر، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه 12 اظهار داشت: اگر اصفهان ما درکشور می درخشد تأثیر شما کارکنان شریف شهرداری است و حداقل کاری که می توانیم برای شما انجام دهیم بررسی و رفع مشکلات درچهارچوب قانون است.

جلسات متعددی را با مسئولین امور اداری برگزار کرده ایم و تا حدود بسیار زیادی با مشکلات و موانع برسر راه کارکنان آشنایت داریم. اما با تمام این تفاسیر بازهم به تلاش کرده ایم با کارکنان از نزدیک ملاقات داشته باشیم تا اگر موارد دیگری وجود داشته باشد متوجه شویم.

صمیمانه تبریک عرض می کنم خدمت شما بزرگوان زیرا منطقه 12 شهرداری اصفهان رتبه اول تکریم ارباب رجوع را دارد و بابت این اتفاق به شما خداقوت عرض می کنم.

معتقدیم مردم ولی نعمتمان هستند پس اگر به شهرداری ها مراجعه می کنند باید به بهترین و مناسب ترین شکل باید مورد تکریم قرار بگیرند و در کوتاه ترین زمان ممکن کارشان حل شود و لازمه این کار داشتن کارمند با انگیزه است.

دربودجه سال 99 که توسط شهردار روز یکشنبه به شورای شهر تقدیم شده است، امور رفاهی کارکنان حدود 60 درصد افزابش داشته است  وامیدوارم که خروجی آن  در زندگی کارکنان مشهود باشد

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات