تکاپوی شهرداری بجنورد درتدارک شهری زیبا در نوروز ۹۹

تکاپوی شهرداری بجنورد درتدارک شهری زیبا در نوروز ۹۹

اولین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بجنورد به مدیریت شهردار محترم این شهر و مدیران و مسئولین شهرداری برگزار شد تا درجمع کارشناسان و مدیران برنامه ریزی های لازم درآستانه نوروز تدوین شود.

مهندس زارعی شهردار بجنورد دراین جلسه ضمن تاکید برلیست گذاری و تامین لوازم و خرید تجهیزات لازم بر لزوم انسجام بین سازمانی توصیه کرد.

مهندس زارعی گفت: باید تمام تلاشمان را برای ایجاد تحولی ساختاری درشهر و متناسب با حال و هوای نوروزی صرف کنیم تا زائرین و مسافرین نوروزی و  شهروندانمان نشاط و شادمانی سال نو را از اقدامات ما دریافت کنند.

آمادگی کاشت ۳۰۰ هزار گلدان دربلوارها و پارکهای سطح شهر ، تمرکز بر نظافت و پاکسازی مبادی ورودی شهر ، لغو صدور مجوز حفاری و اتمام حفاری ها از ۱۵ اسفند ماه ، بازنگری در چراغ های راهنمایی و تابلوهای راهنما ، نظافت و رنگ آمیزی مبلمان پارکی ، اصلاح روشنایی و مرمت سرویس های بهداشتی در پارکها ، نظافت و برداشت نخاله ها از معابر ازجمله دستوراتی بود که دراین جلسه توسط شهردار صادر شد.

مهندس زارعی به نصب المانهای نوروزی نیز اشاره کرده و گفت: متناسب با نوروز ۹۹ از چند المان جدید رونمایی خواهد شد و سایر المانهای سنوات گذشته نیز بازپیرایی و تعمیر و رنگ آمیزی و جانمایی مجدد می شوند تا چهره شهر متناسب با روحیه شهروندان خوبمان آماده تحویل سال نو باشد.

شهرتکانی دیگر اقدامی است که شهردار به آن اشاره کرده و یادآورشد : حضور گروهی در محلات و مناطق شهری برای نظافت ، رفت و روب معابر ، لجن روبی ، شستشوی گسترده معابر در دستور کار شهرداری قرار دارد تا با زمان بندی مناسب مدیران در نقاط مختلف شهری اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات