یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد+گزارش تصویری

یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد+گزارش تصویری

یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار اصلاح ردیف بودجه سال ۹۸ و همچنین تعیین تکلیف بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک زیتون و پارک فرشید دو در منطقه سه اهواز روز سه شنبه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه  محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز در رابطه با اصلاح ردیف بودجه مصوب سال ۹۸ اظهار کرد: سازمان پسماند لایحه‌ای داشتند که باید یک ردیف از بودجه‌ سازمان را اصلاح کنند این اصلاح ردیف در رابطه با هزینه مبارزه با جانوران موذی و هزینه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان است که در کمیسیون برنامه و بودجه با پنج رای موافق به تصویب رسیده است.
در ادامه عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز نسبت به مصاحبه‌ی مدیران شهرداری در خصوص عدم شرکت در جلسات فرمانداری گفت : شورا  و شهرداری در راستای حل مشکلات شهر نیازمند هم‌افزایی و تعامل با نهادهای حاکمیتی و به ویژه دستگاه ناظر بر شورای شهرداری یعنی فرمانداری است؛ مصاحبه و اظهار نظر غیرمسئولانه مدیران شهرداری بر این تعامل و هم‌افزایی لطمه می‌زند.
وی تصریح کرد: خواهشی که داریم در مصاحبه ها به بحث تعامل توجه کنند چرا که بدون تعامل و بدون استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها نمی‌توانیم شهر را مدیریت کنیم؛ ان‌شاءلله من بعد مدیران محترم این مورد را مدنظر خود قرار دهند.
این عضو شورای شهر ضمن اشاره به طرح شورا مبنی بر کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: هنگامی که در فردوردین ماه سال جاری درگیر سیل بودیم همه شهر ها از نقاط مختلف کشور به کمک ما آمدند.
وی افزود: ‌ارقامی که جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان از کلانشهرها دریافت شده قابل توجه است و ما نیز باید در حد توانمان کمک کنیم.
پس از تصویب لایحه کمک ۲ میلیارد ریال به سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان، سنواتی با توجه به نیاز سیل‌زدگان به پتو بیان کرد: در مناطق شهرداری اهواز، ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان برقرار شود.
لازم بذکر است که سه لایحه پرداخت دیه و ردیف اصلاح بودجه و تعیین تکلیف بهسازی سرویس بهداشتی پارک زیتون و فرشید دو تصویب شد.
در این جلسه  پنج لایحه مساعدت مالی از جمله کمک به خیریه حمایت از بیماران کلیوی خوزستان و اعزام ۲۲ خانواده معظم شهداء شهرداری به مشهد مقدس با موافقت اعضا به تصویب رسید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات