تشریح اهم اقدامات شهرداری قزوین در یک ماه گذشته

تشریح اهم اقدامات شهرداری قزوین در یک ماه گذشته

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در یک ماه گذشته برای حل مساله بدهی‌های شهرداری به بانک شهر که از گذشته به جا مانده تا کنون چهار جلسه برگزار شده است، گفت: ساماندهی کمیسیون‌ها، اموال منقول و غیر منقول شهرداری، ورود جدی به مسائل دهکده طبیعت، اصلاح ساختاری و ساماندهی و پایدار کردن درآمدها را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: فعال کردن پروژه‌های جدید را در دستور کار گذاشتیم و با دستگاه‌هایی که می‌توانند به ما برای پیشبرد کار شهر کمک کنند تعاملات گسترده ای را برقرار کردیم.

شهردار قزوین با اشاره به تعامل بین دستگاه‌های مرتبط با شهرداری و دستگاه‌های دیگر اظهار کرد: بحث حساب‌های خزانه‌ای و متمرکز شدن آن را رصد می‌کنیم و به پاسخگویی مدیران مناطق و سازمانها نظارت کافی داریم و سعی کردیم فاصله‌ها را در بین مناطق منفصل و متصل شهری نیز کم کنیم.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه در رعایت سلسله مراتب اداری جدی هستیم، افزود : برقراری عدالت اجتماعی از مهم ترین مولفه های این دوره از مدیریت شهری خواهد بود و نسبت به موضوعات اینچنینی با تمام توان، ایستادگی خواهم کرد.

شهردار قزوین با بیان اینکه دستگاههای نظارتی یار و یاور مجموعه ی عظیمی چون شهرداری هستند، گفت: به عقیده من باید از گذشته عبرت گرفت و به پاسخگویی و استفاده از خرد جمعی باور داشت و با نگاه دور اندیشانه، آینده را ساخت.

طاهرخانی ادامه داد: تعیین تکلیف مشاوران و مدیران با سابقه چندین ساله را در دستور کار داریم و برای آنها کار تعریف کرده‌ایم تا از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و کارها را به مدیران واگذار می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم پاسخگو باشند.

او تصریح کرد: بودجه سال ۹۹ کشور هم رصد شده تا بتوانیم عالمانه ترین بودجه شهرداری قزوین را تقدیم شورا کنیم.

شهردار قزوین در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورا تاکید کرد: در گماردن افراد در پست‌های حساس حتما استعلامات از مراجع ذیصلاح اخذ خواهد شد و اطمینان می دهم که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

طاهرخانی با بیان اینکه بحث های شهرسازی به طور کامل مطالعه شده است، افزود : کمیسیون املاک را در مناطق مختلف راه اندازی کرده ایم و کمیته فنی و املاک را به عنوان یک کمیته فنی شهرسازی داریم که در این بین سالم سازی و شفاف سازی را سرلوحه کار قرار داده ایم.

شهردار قزوین با اشاره به بودجه سال ۹۹‌ شهرداری گفت: بودجه سال ۹۹ حبابی نیست و نسبت به سال گذشته واقعی تر شده و سعی کردیم افق دیدمان را وسعت ببخشیم تا از موضوعاتی که تا به امروز به صورت سلیقه ای اعمال شده است دوری کنیم.

طاهرخانی افزود: در این یک ماه مشخص شد که تا پایان سال چند درصد تخفیفات خوش حسابی خواهیم داشت و با اعلام عمومی به مردم، استقبال خوبی صورت گرفت.

وی گفت: در مباحث کاری سلیقه ای عمل نخواهیم کرد و ابدا اهل سیاسی کاری نیستم و حتما از ظرفیت های بزرگان استان برای منافع شهر استفاده خواهیم کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: در اتاق من به روی تمامی شهروندان باز است و از همه نظرات با سلایق گوناگون استقبال خواهم کرد.

پایان پیام. لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات