بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از پروژه‌های فعال در کرمانشاه و کردستان

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از پروژه‌های فعال در کرمانشاه و کردستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از پروژه‌های در حال احداث پست انتقال 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران در استان کردستان و پست انتقال 230/63 کیلوولت شاهد در شهر کرمانشاه بازدید کرد.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت به همراه تنی چند از معاونین و مدیران برق غرب از پروژه‌های در حال احداث پست انتقال 230/63 کیلوولت اتحاد کامیاران در استان کردستان و پست انتقال 230/63 کیلوولت شاهد در شهر کرمانشاه بازدید کرد.
وی در بازدید از پست انتقال اتحاد کامیاران خاطرنشان ساخت: این پروژه دارای دو فیدر خط 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، چهار فیدر خط 63 کیلوولت و دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت هر یک به ظرفیت 80 مگاولت‌آمپر و جمعاً به میزان 160 مگاولت‌آمپر، یک کیلومتر خط 230 کیلوولت هوایی دومداره با هادی کاناری و 5/5 کیلومتر خط 63 کیلوولت هوایی دومداره با هادی لینکس است.
مهندس اسدی افزود: باعث افتخار است که بگویم تجهیزات این پست با دستگاه تست تجهیزات ساخت ایران، تست و در مدار قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در ادامه این بازدید، از پست انتقال شاهد در کرمانشاه بازدید کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در منطقه است که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اهداف اقتصاد مقاومتی با رویکرد استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت شرکت‌های داخلی با جدیت در حال پیگیری و انجام می‌باشد.
وی با اشاره به مشخصات فنی پست انتقال برق شاهد، خاطرنشان ساخت: این پروژه از نوع DCS و دارای دو فیدر خط 230 کیلوولت، چهار فیدر خط 63 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 63 کیلوولت، دو ترانس قدرت با ظرفیت هر کدام 160 مگاولت‌آمپر و جمعاً 320 مگاولت‌آمپر و 1.2 کیلومتر خط 230 کیلوولت هوایی دومداره با هادی کاناری و 3.4 کیلومتر خط 63 کیلوولت هوایی دومداره با هادی هاوک است.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدافعان حرم ابراز داشتند: به‌منظور تکریم و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌ها رشادت و خدمت صادقانه این سردار بزرگ اسلام، پست 230/63 کیلوولت شاهد کرمانشاه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.
در پایان این بازدیدها مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا، فرزندان غیور ایران اسلامی در شرکت برق منطقه‌ای غرب با همت و تلاش شبانه‌روزی خود توانستند پیشرفت‌های خوب و قابل توجهی را در روند اجرای این پروژه‌ها به نمایش بگذارند که جا دارد بنده به نوبه خود از یکایک این عزیزان، نهایت قدردانی را داشته باشم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات