چهارمین جلسه شورای حفاظت از منابع، مجاری و تاسیسات آبی مغان...

چهارمین جلسه شورای حفاظت از منابع، مجاری و تاسیسات آبی مغان در شهر بیله سوار با حضور فرماندار، مدیریت منابع آب مغان و سایر اعضای محترم در محل فرمانداری بیله سوار برگزار گردید.

در ابتدای جلسه فرماندار بیله سوار با اشاره به نقش بسزای آب در آبادانی منطقه و تشکر از اقدامات مثبت آب منطقه ای در شهرستان بیله سوار خواستار همکاری سایر اعضای جلسه در امر خطیر حفاظت و صیانت از منابع آبی را شد.

در ادامه جلسه مدیر منابع آب مغان و دبیر شورای حفاظت از منابع آب گزارش مبسوطی از وضعیت عمومی شبکه آبیاری و آبهای قابل دسترس در سدهای بالادست و گزارش کاملی از اقدامات و کارهای انجام یافته در حوزه شهرستان بیله سوار از جمله اصلاح و بازسازی اساسی نشت از سیفون یک، لایروبی کانال اصلی و زهکشها و اصلاحات انجام گرفته در مقسم های آبی و اورهال و سرویس اساسی ایستگاههای پمپاژهای محدوده شهرستان بیله سوار برای اعضای جلسه ارائه نمود.

مهندس اصغر احمدنژاد در ادامه از مدیریت جهاد کشاورزی و سایر ارگانهای مربوطه رعایت الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبی موجود را خواستار شد.

در این جلسه همچنین مقرر گردید طبق اطلاع رسانی از طریق جهاد کشاورزی و مدیریت منابع آب مغان و شرکت بهره بهره برداری از کشت زیر نایلونی ممانعت بعمل آید.

در حاشیه این جلسه با درخواست مدیر منابع آب مغان جلسه ای در خصوص بررسی مسایل و مشکلات اراضی تحت پوشش پمپاژ ۸ برگزار و مقرر گردید تعاونیهای مربوطه نسبت به پرداخت قسمتی از بدهیهای معوقه اقدام نمایند .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات