نشست کارگروه های اجرایی نظام مدیریت جامع کیفیت منابع آب منطقه دو...

نشست کارگروه‌های مدیریت جامع کیفیت منابع آب منطقه دو کشور با حضور مهندس رجائی مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو و نمایندگان شرکتهای مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و آب و فاضلاب کشور و همچنین هیئتهای شش استان کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،زنجان و گیلان در شهر سنندج برگزار شد.

کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت منابع آب استان اردبیل نیز متشکل از معاونین حفاظت و بهره برداری و مدیران دفاتر کنترل کیفی سه شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی در این جلسه حضور یافتند.

در این نشست، کارگروه های اجرایی استان‌ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه مدیریت کیفیت منابع آب و پساب، به بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب در راستای رفع چالش ها و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.

در بخشی از نشست مهندس خجسته مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای به نمایندگی از کارگروه استانی گزارش عملکرد کارگروه بالاخص دستاوردهای حاصله در حوزه پایش کیفی منابع آب سطحی و زیرزمینی استان، تهیه بانک جامع مراکز آلاینده،برنامه ایمنی آب شرب شهرهای استان و... را تشریح نمود.

درادامه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت به تشریح ریسکها و تهدیدهای کیفی منابع آب استان، به ویژه در حوضه منابع آب مشترک و فرامرزی پرداخته و پیشنهاداتی را برای اصلاح موضوع به پنل نشست ارایه نموده و خواستار تدوین برنامه های اجرایی و اصلاحی در این خصوص شد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات