لزوم برنامه ریزی برای مدرن سازی و توسعه امکانات آبگرم قینرجه

بعد از ظهر امروز چهارم بهمن ماه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه مدیر دفتر آبهای معدنی شرکت و جمعی از کارشناسان ستادی حوزه آبهای معدنی از آبگرم قینرجه نیر بازدید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در بازدید از این آبگرم نیز تاکید نمود: در اسرع وقت مطالعات مربوط به توسعه فاز دوم آبگرم مذکور با در نظر گرفتن ساختمان استخر مردانه بصورت مدرن به همراه واحدهای اقامتی، تجاری، رستوران و محوطه سازی از سوی مدیریت آبهای معدنی شرکت به جد  پیگیری گردد.

وی با اشاره به موقعیت مناسب این آبگرم برای استان تصریح کرد: مدرن سازی آبگرم قینرجه نیر به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان آذربایجان شرقی و جاده ترانزیتی می تواند کمک شایانی در بحث ماندگاری توریست در استان نماید.

مهندس جنگی مرنی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای آبگرم قینرجه نیر اظهار داشت: توسعه این آبگرم و اضافه کردن امکانات بیشتر به این آبگرم می تواند در مسایل توریست پذیری شهرستان نیر کمک کند و این اقدام راه توسعه شهرستان نیر را بیشتر از گذشته هموارتر می کند.

مدیردفتر آبهای معدنی شرکت نیز در این بازدید با بیان اینکه مطالعات طرح مذکور در بهمن ماه سالجاری در قالب قرارداد مطالعاتی به مشاور ذیصلاح واگذار می شود افزود: پس از اتمام مطالعات طرح، عملیات اجرایی در سال آتی شروع گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات