برگزاری دوره آموزشی عکاسی و فیلمبرداری در روابط عمومی شهرداری های استان

برگزاری دوره آموزشی عکاسی و فیلمبرداری در روابط عمومی شهرداری های استان

دوره آموزشی عکاسی و فیلم برداری در روابط عمومی (مستند سازی) با حضور بیش از 35 نفر از مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های استان به مدت 16 ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در راستای توانمند سازی نیروهای روابط عمومی های شهرداریها این دوره  آموزشی در جهت ارتقای تکنیک ها و فناوریهای بروز عکاسی در زمینه های لازم و مربوطه برگزار شد.

مدیر دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اظهار داشت: اين مبحث توسط رحیم کافی، از اساتيداين فن و فعالين حوزه عکاسي ،خبر و روابط عمومي،  در دو بخش برگزار شد و موضوعاتي از قبيل تكنيك هاي كار با دوربين، اخلاق در عكاسي، استانداردهاي يك گزارش تصويري خوب و تحليل پيامهاي عکس ها مطرح شد.

جان آور افزود: در بخش اول اين كارگاه كه به آشنايي تكنيك هاي عكاسي و معرفي تفاوت هاي برخي از تجهيزات موردنياز عكاسي اختصاص داشت به اهميت استفاده از يك دوربين مناسب براي مديران روابط عمومي، عناصر اصلي عكاسي از جمله سرعت و ديافراگم و تعاريف آن ها پرداخته شد.

به گفته وی در ابتداي بخش دوم نيز مباحثي مانند نحوه تشخيص عكس مناسب، عوامل موثر در اين موضوع و ويژگي هاي يك گزارش تصويري خوب بيان شد و عكس هاي مختلف چند عكاس مورد تحليل و نقد قرار گرفت.

لازم به ذکر است هدف از اجرای این دوره آشنایی فراگیران با سیستم های مختلف عکاسی و فیلمبرداری بوده و آنان بتوانند در پایان دوره با توجه به تکنیکهای عکاسی و فیلمبرداری از رویدادها و مراسمهای مختلف عکس و فیلم تهیه نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات