عضو انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور تشریح کرد: بررسی عوامل موثر بر رشد صنعت کاشی و سرامیک

وی با اشاره به کشورهای رقیب ایران در بازار بین المللی کاشی و سرامیک، خاطرنشان کرد: کاشی ایرانی با هزینه تمام شده پایین‌تر نسبت به چین، هند و ترکیه، فاصله قیمتی زیادی با محصولات این کشورها دارد و شرکت‌های داخلی به شرط حفظ و ارتقای کیفیت می‌توانند جایگاه خوبی در بازارهای جهانی داشته باشند. وی با تاکید مجدد بر ارتقای کیفیت به عنوان رمز اصلی باقی ماندن شرکت‌ها در بازار کاشی و سرامیک ایران، اضافه کرد: برخی شرکت‌ها با ورود به تولید محصولات لوکس، کسب سهم بیشتر از بازارهای صادراتی به ویژه در اتحادیه اروپا و کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داده‌اند که ارزش افزوده بالایی برای آنها به دنبال دارد. فکری همچنین به از دست رفتن بازار آفریقا در سال‌های گذشته از سوی برخی شرکت‌ها به دلیل نبود نمایندگی قوی در این کشورها اشاره کرد، اما گفت: با تلاش رییس انجمن دوستی ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات