خدمت‌رسانی به زائران، الگوی موفق مسئولیت اجتماعی است/ کار نیک خیّران هرگز نزد خدا فراموش نمی‌شود

خدمت‌رسانی به زائران، الگوی موفق مسئولیت اجتماعی است/ کار نیک خیّران هرگز نزد خدا فراموش نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری در مراسمی با حضور عباس رجبی شهردار مرکز استان، علیجان شمشیربند رئیس و کوروش یوسفی، عباس نجاریان و سیدعلی آقامیری اعضای شورای اسلامی شهر، نیک‌نقش معاون خدمات شهری،کریمی معاون فنی و عمرانی، مهربانیان رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها، شهرداران مناطق و دیگر مدیران شهرداری از خودروی زائربر خیّرخرید در آرامستان عمومی ملامجدالدّین ساری رونمایی شد.

عباس رجبی در این آیین با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران الگوی موفق مسئولیت اجتماعی است، اظهار کرد: خیّران نقش مهم و درک صحیح از نیازهای جامعه دارند.

وی به اهتمام ورثه مرحوم«سیدرضا هاشمی نسب» برای اهدای دو خودروی «زائربَر» به سازمان آرامستان شهرداری ساری اشاره و از کار خیرخواهانه این خانواده قدردانی کرد و افزود: کار نیک خیِران هرگز نزد خداوند فراموش نمی‌شود.

شهردارساری بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب و مطلوب شهرداری و سازمان‌های تابعه به شهروندان تاکید کرد و افزود: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای ایجاد محیطی سالم و ارتقای شاخص‌های توسعه شهری با جدیت بیشتر شهرداران مناطق و سازمان‌های تابعه دنبال شود.

وی در ادامه سخنانش از انتقال غسال‌خانه آرامگاه ملامجدالدین به بهشت رضا(ع) خبر داد و همسان سازی قبور را از فعالیت‌های سازمان آرامستان عمران عنوان کرد که در جهت افزایش زیبایی بصری و رفاه حال شهروندان در آرامستان ملامجدالدین ساری در حال انجام است.

رجبی، مازندران را در زُمره استان‌های محروم برشمرد که نیاز به تلاش بیشتر برای رسیدن به جایگاه واقعی خود دارد و ادامه داد: شهرداری ساری بعنوان مرکز استان تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، گردشگری و... در تحقق این مهم نقش اثرگذاری داشته باشد.

شهردار ساری، احداث کارخانه زباله سوز، پروژه پل تا پل، فازدوم پارک ملل را از پروژه های مهم شهرداری ساری نام برد که با جدیت در حال انجام است .

وی از اجرای سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله در ساری خبر داد وگفت: طی 2 ماه آینده خبرهای خوشی از شهرداری ساری به گوش خواهد رسید.

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این آیین با قدردانی از زحمات مدیریت، کارکنان و اعضای هیات مدیره سازمان آرامستان گفت: اقدامات سازمان به نوبه خود اگر در کشور نو نباشد در مازندران برای اولین بار است که اتفاق می افتد و می تواند سرلوحه شهرداری‌های دیگر در استان باشد.

وی اقدامات خیّرین را باقیات و صالحات دانست و گفت: کار خیر سرمنشأ کارهای بزرگ است.

هاشمی نسب وارث خیّر بزرگ مرحوم سیدرضاهاشمی نسب که ادامه دهنده راه پدر بزرگوارش است در این مراسم با اظهار اینکه پدرش دوست نداشت کارهای خیری که انجام می‌شود بازگو گردد ،گفت: به رسم ادب و زنده نگه داشتن نام پدر سعی کردیم در کارخیر سهیم باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات