انعقاد تفاهم نامه نمایشگاه بین المللی همدان و حفاظت محیط زیست استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان این تفاهم نامه در قالب ۷ ماده شامل همکاری های محیط زیستی و آموزشی تدوین و به امضای سه طرف رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در جلسه انعقاد این تفاهم نامه گفت: مهمترین ویژگی این تفاهم نامه این است که رکن سوم سازمان های مردم نهاد در آن دخیل است و دلیل آن پیگیری ها و تلاش های سازمان های مردم نهاد و حمایت های شرکت نمایشگاه های بین المللی بوده است.

محسن جعفری نژاد بسطامی ادامه داد: مهمترین ظرفیت همدان نیروی مردمی خوش فکر است و اعتقاد داریم بتوانیم با این رویکرد به پیاده سازی اصل ۵۰ قانون اساسی کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت نمایشگاه های بین المللی همدان در ساخت محل جدید نمایشگاه ها، مدیریت سبز است که برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد و شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در این عرصه پیشرو است و امیدواریم این رویکرد در است بسط یابد.

گفتنی است در این تفاهم نامه به موارد متعددی اشاره شده است که در ادامه به برخی از آن موارد اشاره می شود:

برگزاری نشست های آموزشی به منظور فرهنگسازی و نهادینه سازی تفکر محیط زیستی، تبلیغات محیط زیستی در نمایشگاه، اهدای تندیس سبز در هر نمایشگاه به غرفه برتر محیط زیستی، اجرای مدیریت سبز در نمایشگاه بین المللی، انجام مشاوره های محیط زیستی برای غرفه داران، اجرای سمینارها، مسابقات، کارگاه ها و دوره های آموزشی با موضوع محیط زیست در نمایشگاه ، ارائه و معرفی محصولات سبز و فروش محصولات محیط زیستی و ...


لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات