سیستم یکپارچه شهرسازی در حوزه‌های مختلف شهرداری اراک ایجاد شد

سیستم یکپارچه شهرسازی در حوزه‌های مختلف شهرداری اراک ایجاد شد




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی عصر شنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مرکزی، اظهار داشت: امروز نمی‌توان گفت ارباب رجوع به میز خدمت مراجعه کند در حالی که سامانه‌ای تحت عنوان شفاف سازی عیان در شهرداری اراک ۱۱ نوع خدمت از قبیل طرح جامع، طرح تفصیلی و… را به مردم ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز مردم تمام اطلاعات را از طریق این سامانه کسب می‌کنند و به هرگونه از پرسش‌های آن‌ها پاسخ داده شده است، بنابراین نیازی به مراجعه حضوری آن‌ها نیست.

شهردار اراک بیان داشت: در شهرهایی مانند تهران و مشهد درخواست‌ها به صورت الکترونیکی است و پس از پاسخگویی برای مردم ارسال می‌شود. باید به سمتی حرکت کنیم که مردم با در دست داشتن اطلاعات نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند.

مهندس شفیعی بیان داشت: اخیرا سیستم یکپارچه شهرسازی در حوزه‌های مختلف شهرداری اراک ایجاد کردیم. این سیستم تمام اطلاعات مردم را به صورت یکپارچه در اختیار شهرداری و مردم قرار می‌دهد یعنی فرد می‌تواند روند پیگیری پرونده را ببیند.

وی گفت: بخش درآمدی شهرداری اراک از اطلاعات سامانه عیان استفاده و به طور سیستماتیک عمل می‌کند.

شهردار اراک گفت: امکان پاسخگویی به ارباب رجوع با توجه به طولانی بودن فرآیند شهرداری از طریق میز خدمت وجود ندارد و می‌تواند اطلاعات از طریق سامانه نامبرده در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات