ایمن سازی رودخانه شهید رحمتی در حال انجام است

ایمن سازی رودخانه شهید رحمتی در حال انجام است




طرح ایمن سازی مسیر رود خانه شهید رحمتی با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی اجرا می شود که این موضوع یکی از اولویت های اساسی شهرداری است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، صالحی مدیر ناحیه کرهرود با اشاره به لزوم پاکسازی مسیل‌ها و ایمن‌سازی مسیر رودخانه‌ها، بیان داشت:درصدد هستیم تا اقدامات مناسب و قابل قبولی انجام دهیم و با توجه به این که تامین امنیت جانی مردم بسیار مهم و حیاتی است باید در این زمینه اقدامات مناسب و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: در تلاشیم مخاطرات و نقاط آسیب‌پذیر منطقه را احصا و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام دهیم که این مسئله نیازمند رفع مشکلات مورد نظر است که در این زمینه تداوم اولویت اساسی و مهم است.

ایشان همچنین افزود: کرهرود از مناطقی است که خطر سیل آن را تهدید می‌کند و نیاز است با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از تمامی خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید و در خصوص ایمن‌سازی خانه‌های غیرمقاوم اقدامات اساسی انجام داده شود.

صالحی در پایان گفت: طرح ایمن سازی مسیر رود خانه شهید رحمتی با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی توسط عوامل محترم اجرایی منطقه سه در حال اجرا می باشد که این موضوع یکی از اولویت های اساسی شهرداری است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات