واحـد امانی بازوی کارآمد...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد خاطرنشان کرد: اقدامات گسترده واحد امانی منطقه در راستای ارائه خدمات ضروری و فعالیت های بهتر به شهروندان در جهت کاهش تصدی گری و افزایش سیاست گذاری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی گفت: واحد امانی یکی از واحدهایی است که به دلیل تسریع در امور و بهسازی و ترمیم بسیاری از امور فنی و عمران را در سطح شهر بر عهده دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: خصوصی سازی امانی با حضور نیروهای تلاشگر و فعالیت‌های وسیع در امانی بخش خصوصی همواره به‌عنوان یک بازوی کارآمد جهت انجام فعالیت‌های عمرانی شهرداری می‌باشد.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای فصل سرما بکار گرفته شده و پرسنل زحمت کش شهرداری، آمادگی لازم و کافی را جهت بحران های احتمالی دارند، از طرفی هم امیدواریم بتوانیم بیشترین و با کیفیت ترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشیم و انتظارمان این است که مردم هم در این راستا احساس مسئولیت کنند تا با همکاری آنان، شهروندان عزیز با کمترین مشکل در فصل سرما مواجه شوند.

کشفی افزود: اجرای جدول‌گذاری و بتن‌ریزی، نخاله برداری، لکه گیری و آسفالت، رفع آبگرفتگی معابر، رفع خطر، لوله گذاری آب های سطحی، حصار کشی، نصب دریچه بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته توسط واحد امانی بخش خصوصی می‌باشد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات