کسب رتبه برتر از سوی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان

کسب رتبه برتر از سوی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان  توانست در سومین جشنواره  روابط عمومی های برتر استان دربخش فیلم و کلیپ رتبه برتر را کسب نماید.

در مراسم اختتامیه که امروز چهارشنبه دوم دی ماه با حضوراستاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیر کل روابط عمومی استانداری و معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای گلستان، تعدادی از مدیران کل و مدیران روابط عمومی های دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد منصوره ساورعلیایی مدیر روابط عمومی سازمان، لوح تقدیر رتبه برتر جشنواره را از هیات داوران تحویل گرفت.
دکتر حق شناس استاندار گلستان  در حاشیه این جشنواره با اشاره به اهمیت ذاتی و نقش روابط عمومی ها  اشاره و افزود: انتقال اخبار باید با استفاده از اصل تمرکز و توجه انجام پذیرد و استفاده از رسانه های مکتوب به عنوان یک اصل در دستور کار روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار گلستان یادآور شد: اصلی ترین سرمایه ، سرمایه اجتماعی است که با اعتماد در جامعه معنا می یابد و باید تلاش کنیم با ایجاد مطالب عمیق اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: امیدآفرینی در جامعه، سرمایه های اجتماعی را به سمت سرمایه های اقتصادی و افزایش نشاط عمومی سوق می دهد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات