ارزیابی ماهانه عملکرد امور ارتباطات مناطق و سازمان‌ها

ارزیابی ماهانه عملکرد امور ارتباطات مناطق و سازمان‌ها

به گزارش شهریار، سعید حاجی‌زاده در جلسه امروز مدیران ارتباطات مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز که در پی تاکید شهردار تبریز بر ضرورت بهبود روند اطلاع‌رسانی در شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه و سازمان‌ها برگزار شد، گفت: نقش و همیاری و جدیت امور ارتباطات مناطق در راستای پیشبرد اهداف اطلاع رسانی شهرداری ضروری است.
سعید حاجی‌زاده تصریح کرد: بدون شک با توجه به حساسیت و حجم کاری بالایی که در حوزه اطلاع رسانی وجود دارد،  تلاش بیش از پیش مدیران ارتباطات مناطق اجتناب ناپذیر است و باید این روند در مسیر رو به رشد تداوم یابد.


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با تاکید شهردار محترم تبریز در دهه مبارک فجر خدمات و اقدامات شهرداری تبریز طی دو سال اخیر برای شهروندان و عموم مردم اطلاع رسانی و تببین می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: مردم حق دارند که از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف اطلاعات شفافی در دست داشته باشند و در این راستا مدیران ارتباطات باید نسبت به ارائه مناسب عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در حوزه های مختلف با تولید خبر و محتواهای چند رسانه‌ای اقدام کنند.
او عنوان کرد: در راستای تاکید شهردار محترم تبریز برای برگزاری دیدارهای مردمی شهرداران مناطق در مساجد و تکریم ارباب رجوع، لازم است که مدیران ارتباطات با جدیت و همت بیش‌تری به موفقیت این طرح مهم کمک کنند.
سعید حاجی‌زاده همچنین اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌ریزی‌های لازم برای فضاسازی مناسب در سطح شهر انجام و ابلاغ شده و همیاری و همکاری مدیران ارتباطات مناطق در تحقق این امر ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات