احداث پارکینگ مکانیزه در مکان‌هایی که محدودیت‌های ملکی دارد

احداث پارکینگ مکانیزه در مکان‌هایی که محدودیت‌های ملکی دارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، اصغر برشان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بازگشایی گلوگاه‌های شهری یکی از موضوعات مهم در تسهیل رفت‌وآمد شهری است، اظهار کرد: بازگشایی‌ها در سال جاری بعضا عمیلیاتی نشده که همت و اراده مدیران و دستور شهردار را برای تسهیل در عبور و مرور شهری نیاز دارد.

وی با تاکید بر لزوم جبران کمبود پارکینگ در معابر مرکزی شهر، افزود: در مناطق سه و یک شهرداری باید موضوع پارکینگ مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری مشکل بودجه‌ای برای تملک و احداث پارکینگ ندارد، تصریح کرد: باید با اراده همگانی، در مکان‌هایی که محدودیت‌های ملکی وجود دارد، نسبت به احداث پارکینگ‌های مکانیزه اقدام شود؛ خیابان‌های جلفا، فردوسی و شمس‌آبادی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ایجاد امکاناتی باشند.

وی با بیان اینکه کارهای واگذار شده شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت، گاها بدون تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی این امر سبب سوءاستفاده از مراجعه‌کنندگان و عامل نارصایتی تعدادی از شهروندان شده و به همین سبب از شهردار اصفهان خواستار بازنگری بیشتر و تجدیدنظر در مواردی که نیاز به واگذاری دفاتر پیشخوان دولت را ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات