ساخت تندیس شهید سلیمانی در اصفهان

ساخت تندیس شهید سلیمانی در اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در جریان بررسی لوایحی که توسط شهرداری اصفهان به شورای شهر فرستاده می‌شود، نماینده شهرداری نیز حضور دارد که از میان کارشناسان یا یکی از معاونان شهرداری انتخاب می‌شود.

وی افزود: برای آنکه در جریان بررسی لوایح نواقص رفع شده و برای اعضای کمیسیون‌ها سردرگمی ایجاد نشود، لازم است این نمایندگان با نماینده شهردار اصفهان در شورای شهر هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هر لایحه‌ای به هر کمیسیونی ارسال می‌شود، فارغ از این که این لایحه در دیگر کمیسیون‌ها بررسی شده یا نه، لازم است به‌طور کامل بررسی شود زیرا هرکدام از کمیسیون‌های شورای شهر شان و جایگاه خود را داشته و نسبت به وظایف محوله مسئول هستند بنابراین اقدام هیچ کمیسیونی نمی‌تواند مانع از تصمیمات دیگر کمیسیون‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: در جریان احداث پل‌های ورودی رینگ چهارم اصفهان که به نام "شهید سلیمانی" نامگذاری شده، شایسته است تندیس وی ساخته شود تا هنگام افتتاح پروژه، از آن رونمایی و در همان مکان نصب شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات