در نشست ستاد خدمات سفر شهرداران منطقه 2 استان مطرح شد : ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب به مسافرین نوروزی در راس برنامه های امسال شهرهای زرند و كوهبنان .

در نشست ستاد خدمات سفر شهرداران منطقه 2 استان مطرح شد : ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب به مسافرین نوروزی در راس برنامه های امسال شهرهای زرند و كوهبنان .

نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر با محوریت نوروز 99 به میزبانی شهرداری زرند و با حضور شهرداران منطقه 2 استان برگزار شد .

مهندس مهدلوشهردار زرند در ابتدای این نشست خواستار هماهنگی بیشتر شهرداران برای نوروز 99 شد و گفت:عملکرد و خروجی این جلسات باید به گونه ای باشد که مسافران نوروزی این موضوع را کاملا لمس و نوروزی متفاوتی را در شهر های شهرستان زرند تجربه کنند .

محمد رضا مهدلو تصریح کرد:ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی ،بالا بردن امنیت آنها و فراهم کردن شرایط بهتر برای میهمانان باید در اولویت برنامه های شهرداری ها قرار گیرد.

شهردار زرند با اعلام اینکه همه دستگاه های متولی از جمله شهرداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، مراکز پزشکی و میراث فرهنگی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستندگفت:وظیفه ما به عنوان ستاد خدمات سفر کارگروهی است و این امر باعث موفقیت همه ما در این زمینه خواهد شد .

وی به وظایف شهرداری ها اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات روشنایی پارک‌ها، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر ست‌های ورزشی و همچنین ست‌های بازی کودکان، نظافت سرویسهای بهداشتی و بهسازی پارک‌ها،تعویض و رنگ امیزی جداول فرسوده، رنگ آمیزی معابر شهری و... از جمله مواردی است که در راستای استقبال از نوروز باید انجام گیرد .

مهندس مهدلو شهردار زرندخواستار توسعه بیشتر گردشگری شد و با اعلام اینکه هویت همه شهرها نقاط قدیمی و خانه های بوم گردی می باشد و باید در این خصوص اطلاع رسانی ها بیشتر شود ،اظهار داشت:صنعت گردشگری یکی از منابع درآمدی پایدار و مهمترین نیروهای محرکه توسعه اقتصادی به ‌شمار می‌آید که خوشبختانه شهرستان زرند در این زمینه می تواند فعالیتهای خوبی را به انجام برساند .

استفاده مشترک از گروههای هنری برای برنامه های فرهنگی و هنری ،برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی،برنامه ریزی برای تبلیغات مشترک،برگزاری شبهای نوروزی مشترک از درخواستهای دیگر شهردار زرند بود .

شایان ذکر است در ادامه این نشست شهرداران شهرهای زرند(ریحانشهر،خانوک،یزدانشهر ،سی ریز) ومهندس محسنی شهردارکوهبنان و روسای جمعیت هلال احمر و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی این دو شهر به ارائه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص برنامه های نوروز 99 پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات