مانورهای جهادی متعدد توانمندی همکاران درمدیریت بحران را به دنبال داشته است


مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در نشست با ریاست هلال احمر استان مازندران اظهار داشت: شرکت توزیع غرب مازندران به دلیل شرایط جوی همواره با رخدادهای طبیعی متعددی از جمله برف، سیل و طوفان رو به رو بوده که فعالیت همکاران را دچار فراز و فرود می کند از این رو به منظور کاستن از شدت و گستردگی خسارات و تلفات ناشی از این بحرانها، استفاده اثربخش از رویکردهای مدیریت بحران امری ضروریست .

وی افزود: از جمله تمهیداتی که می تواند به کاهش ریسک در برابر بحران ها و حوادث و افزایش کارایی پس از وقوع بحرانها یاری رساند، تشکیل تیم های بحران و تدوین برنامه جامع مدیریت بحران است .

فرح زاد با بیان این‌که وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد:‌ در وقوع چنین حوادثی شبکه‌های برق‌رسانی نیز در معرض آسیب و خطر قرار دارند و پایداری شریان‌های حیاتی از جمله برق در بروز رخدادهای طبیعی و غیر طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است که برگزاری مانورهای جهادی کمک قابل توجهی در مدیریت بحران داشته است که شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با برگزاری مانورهای جهادی متعدد توان همکاران فنی و اجرایی را به سطح قابل قبولی در حوزه مدیریت بحران رسانده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود:دارا بودن کانال ارتباطی مشترک اعضای کلیدی مدیریت بحران استان یکی از اقدامات ارزنده ای می تواند در هدفمند کردن فعالیت های سازمان های خدمت رسان در مواقع بحرانی باشد.

وی در پایان از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در برگزاری مانور سراسرمدیریت بحران دستگاه های خدمت رسان غرب مازندران خبرداد و گفت: این مهم کمک شایانی به شناسایی نقاط قوت و ضعف، میزان ماشین آلات و تجهیزات موجود و سنجش امکانات سازمان ها ارایه می کند.

دکتر اکبری رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران سرعت عمل و مدیریت لازم در ارایه خدمات به مردم را در زمان بحران داراست که درک و زبان مشترکی بین هلال احمر و این شرکت وجود دارد که ما را به سمت هدف واحدی هدایت می کند.

وی افزود: مجموعه فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ارایه خدمت به جامعه هدف است که فعالیت پیچیده، دقیق و به م پیوسته ای است که باید با رعایت دقیق نکات ایمنی انجام شود و در مواقع بحران کاری پیچیده تر می شود.

اکبری از اجرای "تیم واکنش سریع نهادهای اجرایی" (توسن ) در استان مازندران خبر داد و گفت: در این طرح سازمان ها علاوه بر خدمت رسانی در زمینه فعالیت مورد نظر سازمان خود در مواقع بحران با سایر ارگان ها نیز در حوزه تخصصی خود همکاری می کنند.

وی ازآمادگی هلال احمر در اجرای طرح "خادم" (خانواده آماده در مخاطرات)درشرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد و گفت: دو رسالت فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و ایمنی در برق دو موضوع عمده است که می توان این طرح را متناسب با نیازهای شرکت توزیع غرب مازندران طراحی و برای کارکنان و خانواده های آنها اجرایی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات