نشست مشترك شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان و پارك علم و فناوري در راستاي همكاري هاي دو جانبه

نشست مشترك شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان و پارك علم و فناوري در راستاي همكاري هاي دو جانبه

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، اين نشست با حضور مدير عامل معاون بهره برداري و ديسپاچينگ، معاون برنامه ريزي و مهندسي و برخي ديگر از مديران شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، مدير پارك علم و فناوري، صاحبان شركت هاي دانش بنيان، شش بهمن ماه سال جاري در سالن كنفرانس پارك علم و فناوري برگزار گرديد.

ترك زاده مدير پارك علم و فناوري استان كرمان در اين نشست ضمن خوش آمد گويي به ارائه گزارشي از عملكرد اين مركز پرداخت و گفت: پايه و اساس حوزه پارك علم و فناوري در قالب كمك به تبلور و پرورش فناوري ها مي باشد.

وي خاطرنشان كرد: حوزه فناوري كشور در سال هاي گذشته به واسطه نوع نگاه و سياست هاي به وجود آمده به سمت و سوي رويكردهاي فن آورانه و حل مشكلات پيش رفته است.

وي در ادامه سخنان خود افزود: داشتن تعريف مناسبي از مشكل به مثابه رگ حياتي در اجزاي يك اكوسيستم مي باشد و با توجه به اينكه كشور ما در شرايط خاص قرار دارد بايستي اساس شركت هاي توليد كننده، داخلي سازي تجهيزات باشد.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان در ادامه اين نشست بيان نمود: براي توسعه پايدار كشور نيازمند رشد فن آوري مي باشيم، به بيان ديگر براي اينكه به توسعه پايدار دست يابيم نيازمند انبوهي از شركت هاي توانمند هستيم كه ايده هاي جديد را به محصولات فن آورانه تبديل و روانه بازار نمايند.

وي افزود: هدف از اين نشست، آشنايي همكاران شركت با پتانسيل و ظرفيت هاي پارك علم و فناوري و شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك و همچنين بيان نيازمندي هاي شركت در راستاي طراحي، مشاوره و ساخت كالا و تجهيزات در داخل استان مي باشد.

مهدوي نيا در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: در راستاي مديريت مصرف بهينه انرژي، تابستان سال آينده به كمك نهادهاي تجميع كننده بار، مقرر شده است كه طرح افزايش مشاركت خانگي و تجاري در خصوص مديريت بار اجرايي گردد و شركت هاي دانش بنيان و مراكز شتاب دهنده مي توانند در اجراي اين طرح شركت توزيع نيروي برق را ياري نمايند.

وي تصريح نمود: با توجه به توانمندي شركت هاي مستقر در پارك علم و فناوري مي توان اميدوار بود كه نيازهاي داخلي صنعت برق در استان تامين گردد.

در اين نشست شركت هاي فن آور مستقر در پارك، محصولات و توانمندي ها خود  را ارائه نمودند و  در ادامه نيازهاي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان توسط تيم اين شركت ارائه
و مقرر گرديد جلسات بعدي در سطح كارشناسي براي تعريف و بررسي دقيق نيازهاي مطرح شده و توانمندي واحد فناور پارك براي حل مشكلات صنعت برق تشكيل شود .


در پايان، اعضاي حاضر در جلسه از مركز نوآوري و شتابدهي تگ گستر بازديد و با اهداف و ماموريت هاي اين مركز آشنا و در خصوص افزايش سطح تعاملات شركت برق جنوب و مركز شتابدهي تگ پيشنهاداتي ارئه شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات