شهرداری ارومیه نتیجه را به حریف خود واگذار کرد شهرداری ارومیه ۱ - پیکان 3

شهرداری ارومیه نتیجه را به حریف خود واگذار کرد شهرداری ارومیه ۱ - پیکان 3

هفته یازدهم دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز یکشنبه ششم بهمن ماه ادامه یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  دیدارهای این هفته از حساسیت بالایی برخوردار بود چرا که نتایج جدال مدعیان باهم دستخوش تغییرات اساسی در جدول رده بندی را در پی داشت، این موضوع بر جذابیت ها و حساسیت بازی ها افزوده بود.

سالن مملو از تماشاگر غدیر میزبان یکی از دیدارهای هفته یازدهم بود، ایستگاهی که دو رقیب دیرینه پیکان و شهرداری ارومیه را به هم رسانده بود، این دیدار از ساعت ۱۶ آغاز شد و در نهایت نتیجه این دیدار زیبا و تماشاگر پسند سه بر یک به سود شاگردان ترکاشوند تمام شد.

شاگردان پیمان اکبری تنها ست دوم این دیدار را ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند و در ست های اول، سوم و چهارم این دیدار ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف خود شدند.

«عابدزاده» با کمک مهدی نویدی امر داوری این دیدار را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

شایان ذکر است، در هفته دوازدهم این رقابت ها تیم شهرداری ارومیه در سیرجان میهمان فولاد این شهر خواهد بود، این دیدار روز چهارشنبه نهم بهمن ماه برگزار خواهد شد تا پرونده نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر والیبال مردان بسته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات