21 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 39 میلیارد ریال در شهرهای کردستان در حال اجرا است

21 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 39 میلیارد ریال در شهرهای کردستان در حال اجرا است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسین محمدی" افزود: طی دو سال اخیر در شهرهای استان پروژه‌های مختلفی در حوزه آب و فاضلاب اجرا شده و یا در حال اجراست که بخشی از این پروژه‌ها به شکل امانی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در شهر سنندج چهار پروژه با اعتبار 24 میلیارد ریال در حال اجراست، ادامه داد: دو پروژه مربوط به بخش آب با اعتبار 18 میلیارد ریال و دو پروژه مربوط به بخش فاضلاب با اعتبار 6 میلیارد ریال است و در مجموع این پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر 33 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با بیان اینکه در شهر قروه نیز 10 پروژه با اعتباری به میزان 3.5 میلیارد ریال در حال اجراست، افزود: پنج پروژه مربوط به بخش آب، دو پروژه مربوط به بخش فاضلاب و سه پروژه نیز به‌طور مشترک مربوط به هر دو بخش آب و فاضلاب است و در مجموع این پروژه‌ها جمعیتی بالغ‌بر 41 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهند.
محمدی اظهار کرد: در شهر بانه چهار پروژه شامل دو پروژه بخش آب با اعتبار 2.7 میلیارد ریال و دو پروژه بخش فاضلاب با اعتبار 3.3 میلیارد ریال با اعتبار 6 میلیارد ریال در حال اجراست که در مجموع بیش از 150 هزار نفر از مردم بانه در این زمینه از خدمات آبفا بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: در شهر بیجار نیز سه پروژه مربوط به بخش فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب با اعتبار 5.3 میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام این پروژه‌ها تمامی شهروندان شهر بیجار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات