پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر ساری و شهردار مرکز استان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر ساری و شهردار مرکز استان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری و عباس رجبی شهردار مرکز استان در پیامی فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفتند؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید         گل، تاب فشار در و دیوار ندارد

حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی فداکار بود که علی رغم مدت کوتاه حیات طیبه خویش و به رغم تحمل سختیها و جفاهای بسیاری که بر آن حضرت روا داشتند، درس پیروی و تبعیت از ولی خدا را بعنوان یک اصل خدشه ناپذیر به تمام انسان‌های آزاده جهان داد تا با تمسّک به این مهم تا پای جان از مسیر ولایت و امامت گمراه نگردند.

این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن زندگانی ایشان در مراحل حیات خود به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند که این امر، انعکاس تبعیت از کسی است که به فرموده امام حسن عسکری(ع)، حجت خدا بر ائمه اطهار(ع) است و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده است.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

اینجانبان، ایام شهادت حضرت زهرا(س) که نشانه مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدّظله‌العالی) و شهروندان گرانقدر ساروی تسلیت عرض می نماییم.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                              شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات