56 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان دردهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افتتاح 17پروژه و کلنگ زنی 39 پروژه این شرکت در ایام ا... دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال خبر داد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی نظری اظهار کرد: این 56 پروژه با برآورد ریالی 670 میلیارد ریال در سه برنامه تامین و عرضه آب، بهبود بهره برداری و حفاظت از منابع آب و مهندسی رودخانه است .
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با بیان اینکه ،2 برنامه در بخش تامین و عرضه آب و 15 پروژه در بخش مهندسی رودخانه از پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال  با اعتباری بالغ بر 136 میلیارد ریال است، افزود: همچنین 2 پروژه در برنامه تامین و عرضه آب، 6 پروژه در بهبود بهره برداری و حفاظت از منابع آب و 31 پروژه نیز در بخش مهندسی رودخانه  با اعتباری بالغ بر 534 میلیارد ریال از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی این شرکت در دهه فجر سال جاری است.
مهندس نظری بیان کرد: از پروژه های فوق الذکر، 6 پروژه در شهرستان آزادشهر، 2 پروژه  در شهرستان آق قلا ، 3 پروژه در شهرستان بندرترکمن، 3 پروژه در شهرستان بندرگز، 5 پروژه در شهرستان رامیان، 4 پروژه در شهرستان علی آباد کتول، 5 پروژه در شهرستان کردکوی، 3 پروژه در شهرستان  کلاله، 2 پروژه در شهرستان گالیکش، 7 پروژه در شهرستان گرگان، 2 پروژه در گمیشان، 5 پروژه در گنبد، 4 پروژه در مراوه تپه و5  پروژه در شهرستان مینودشت می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات