عملیات سرویس و تعمیرات اساسی خط اول انتقال آب یزد انجام گردید

مدیر تامین و انتقال آب شرکت آب منطقه ای یزد، با بیان این که طبق برنامه ریزی صورت گرفته عملیات سرویس و تعمیرات اساسی و سالیانه تاسیسات خط اول انتقال آب به یزد انجام گردید، گفت: این عملیات در ۱۲ نقطه از تاسیسات خط لوله شامل آبگیر، تصفیه خانه، ایستگاه های پمپاژ ۲،۳،۴ و همچنین ۸ نقطه در طول ۱۰۰ کیلومتر از مسیر در بخش های مکانیکال و برق انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، علی ارمی،  مدیر تامین و انتقال آب شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به این که عملیات سرویس و تعمیرات اساسی خط اول انتقال آب به یزد انجام گردید، اظهار کرد: در این تعمیرات ضمن انجام سرویس های کلی تجهیزات برق فشار قوی نسبت به تعویض تیرهای برق در دو نقطه که با جاده عبوری تلاقی داشته و همچنین تعویض ۱۰ دستگاه شیرقطع و وصل،  جریان و بازدید از مخازن اقدام گردید.
وی افزود: براساس برنامه ریزی cpm تنظیمی تعمیرات، مدت زمان پیش بینی قطع جریان آب ۷۲ ساعت در نظر گرفته شده بود که با همت و تلاش همکاران، این زمان به ۴۸ ساعت تقلیل یافت و کلیه امور پیش بینی شده به طور کامل انجام و جریان اب انتقالی به استان یزد برقرار گردید.
ارمی خاطرنشان کرد: این عملیات در ابتدای بهمن ماه سال جاری در تصفیه خانه، ایستگاه های پمپاژ و 8 نقطه از خط لوله انجام گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات