كتابخانه عمومي محله بانبرز شهر ايلام در دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد

كتابخانه عمومي محله بانبرز شهر ايلام در دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد

مهندس كاظمي مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از افتتاح کتابخانه عمومی محله  بانبرز شهر ایلام كه اخيراً به نام سردار شهيد قاسم سليماني مزين شده ، در دهه مبارك فجر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام مديركل اين دستگاه اجرايي یکی از اولویت های راه و شهرسازی استان را  تکمیل طرح های کتابخانه های عمومی سطح استان عنوان كردوافزود: هفت طرح کتابخانه درمناطق مختلف استان درحال اجراست که یکی از آنها کتابخانه عمومی شهيد سليماني محله بانبرز شهر ایلام است .

وی با اشاره به اینکه این طرح در مراحل نهایی و در آستانه بهره برداری قرار گرفته است، تصریح کرد:  برای این طرح  بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری وزارت راه وشهرسازی هزینه شده است .

مهندس كاظمي در خصوص اين طرح گفت: این ساختمان با زیربنای ۷۳۰ متر مربع در دوطبقه در زمینی به مساحت ۳ هکتار به صورت مجتمع در کنار پروژه های دیگر از قبیل پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی و درمانگاه با هدف باز آفرینی محله بانبرز شهر ایلام احداث و در دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد.

وی افزود: ساختمان کتابخانه شهيد سليماني محله بانبرز شامل: سالنهای مطالعه، آمفی تئاتر و اجتماعات، و اتاقهای کودک و رایانه و فضاهای اداری است.

اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات