قطعه مشاهیر و مفاخر شهر ارومیه بصورت مدرن و زیبا ساخته می شود

قطعه مشاهیر و مفاخر شهر ارومیه بصورت مدرن و زیبا ساخته می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قطعه مشاهیر و مفاخر شهر ارومیه بصورت مدرن و زیبا ساخته می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور بیان کرد: با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان و نیز ارزش نهادن به مقام و جایگاه شامخ مشاهیر و مفاخر و نیز با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه قطعه مفاخر و مشاهیر شهر ارومیه بصورت مدرن و زیبا و توجه به فرامین مقام معظم رهبری در باغ رضوان ارومیه ساخته می شود.

وی که در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت فاطمه الگوی تمام معنای عالم بشریت است و امروز باید با توجه به نحوه زندگی آن بانوی بزرگوار، انسان ها باید زندگانی ایشان را برای خود الگو قرار دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به مقام و جایگاه واقعی حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت: محور حدیث کساء، حضرت زهرا (س) است.

وی گفت: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا درخواست اتحادیه چاپخانه داران استان با حضور نماینده آن اتحادیه و مدیرعامل شرکت اعتماد گستر شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات