مسابقات ابتکاری جام پرچم، نوجوانان را وارد عرصه ورزش و رقابت می‌کند

مسابقات ابتکاری جام پرچم، نوجوانان را وارد عرصه ورزش و رقابت می‌کند

به گزارش شهریار، بهمن عبدی دیروز در مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال و فوتسال رقابت‌های جام پرچم با اشاره به اهمیت ورزش پایه و ایجاد رقابت دوستانه در میان نوجوانان اظهار کرد: حضور مربیان و فعالان ورزش پایه را به فال نیک گرفته و به خاطر احساس مسئولیت و ایجاد شور و نشاط در نوجوانان برای حضور در رقابت‌های ورزشی قدردانی می‌کنیم.
او افزود: برای اکثر این نوجوانان، بر تن کردن لباس ورزشی و حضور در زمین مسابقه در حکم قهرمانی است. رویکرد ما در این مسابقات آموزش رقابت سالم، فرهنگ و ارزش‌های پهلوانی و اخلاقی در کنار ورزش است تا زمینه‌های لازم به منظور آماده‌سازی شخصیت این نوجوانان برای رقابت‌های سالم در مراحل مختلف زندگی مهیا شود.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: این سازمان بر خود وظیفه می‌داند تا از حوزه ورزش همگانی و شهروندی حمایت کند. در همین راستا از این مسابقات ابتکاری که نوجوانان را وارد عرصه ورزش و رقابت می‌کند، حمایت می‌کنیم.
عبدی با اشاره به آمادگی این سازمان برای برگزاری مسابقات رده‌های نونهالان و نوجوانان فوتبال عنوان کرد: مسابقات منظم فوتبال در رده‌های نوجوانان و نونهالان در سطح شهر برگزار نمی‌شود. ما این خلاء را احساس کرده و اعلام آمادگی می‌کنیم تا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، مسابقات این رده را به صورت منظم در سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی سازمان و در طول سال برگزار کنیم.
او گفت: استعدادهای خوبی در این رده سنی وجود دارند که ساختار ذهنی آنها در حال تشکیل است. اگر این استعدادها در شرایط رقابت قرار نگیرند، ممکن است نتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.
مسابقات ورزشی جام پرچم در رشته‌های مختلف ورزشی و ویژه نوجوانان زیر ۱۴ سال تبریزی برگزار می‌شود که مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال و فوتسال این رقابت‌ها صبح امروز با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد. در این مراسم مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسئولان سازمان بسیج شهرداری تبریز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات