بابت چندساعت تاخیر می توانید ۲۰ درصد خسارت بگیرید؟/ چمدان گمشده را چگونه پیگیری کنید؟
چنانچه تاخیر بیش از ۳ و تا ۵ ساعت باشد، وظایف شرکت هواپیمایی به این شرح است: انجام پذیرائی مناسب با توجه به ساعت پرواز (نوع دوم) با توجه به امکانات فرودگاهی، فراهم کردن امکان برقراری ارتباط تلفنی جهت اطلاع رسانی، انجام اقدامات لازم جهت اعزام با سایر شرکتهای هواپیمائی (در صورت درخواست مسافر) و در صورت وجود پرواز در همان مسیر یا انتقال به مقصد نهائی از طریق مسیرهای جایگزین (به جز مسیر درج شده در بلیت) و استرداد کامل وجه بلیت مسافر در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز در صورت تاخیر بیش از ۵ ساعت شرکت حمل کننده موظف است، علاوه بر رعایت مواردی که برای تاخیر تا ۳ ساعت باید انجام دهند، نسبت به جبران خسارت به میزان ۲۰ درصد نرخ بلیت مسافر اقدام کند در مورد پروازهایی که به دلیل شرایط جوی و یا اضطراری فرودگاه مبداء، مقصد یا مسیر، دچارتاخیر بیش از ۳ ساعت ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات