برگزاری هشتمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان

برگزاری هشتمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم با حضور آقایان: صبوری مدیرکل راه و شهرسازی ،بلدی مديركل بنیاد مسکن، , حیدری مدیرکل هواشناسی , شه بندگان مدير آزمايشگاه فني و مكانيك خاك ، رضوانپور معاون مسکن شهری و نمایندگان بانک مسکن و پلیس راه  به منظور بررسی مسائل مربوطه به طرح اقدام ملی مسکن در محل سالن جلسات بنیاد مسکن استان قم برگزار شد.
در ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح اقدام ملی مسکن ارائه نمود.
ایشان با اشاره به اهداف کلان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت خدمات رسانی به جامعه هدف و خانواده های ضعیف ومحروم گفت: یک قطعه زمین دیگر با مساحت 13490 متر مربع جهت احداث از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن واگذار گردیده است.
وی گفت: در خصوص احداث 200 واحد مسکونی در زمین دهلاویه پردیسان در حال حاضر نقشه ها آماده و به صورتی برنامه ریزی شده که افراد واجد شرایط که بیشتر از قشر متوسط وضعیف جامعه هستند صاحب خانه شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن گفت: با توجه به در اختیار داشتن نیروی فنی و متخصص وهمچنین داشتن تجهیزات و ماشین آلات مناسب بنیاد مسکن آمادگی دارد جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی با جدیت وارد شود.
سپس مهندس صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل بنیاد مسکن و همکاران ایشان در خصوص پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن با تاكيد بر هماهنگي لازم بين دستگاههاي مرتبط ، خواستار تعامل و هم افزایی بیشترادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پيشرفت پروژه هاي فوق گردید.
ايشان ادامه داد: زمين هاي مورد نياز بنياد مسکن جهت احداث 2000 واحد مسکونی به مساحت 22 هکتار در قالب طرح اقدام ملی مسکن در منطقه پردیسان شناسايي و تحويل بنياد گردیده است.
در ادامه این نشست اعضاي حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مختلف حوزه راه و شهرسازی پرداخته ونقطه نظرات خود را بیان نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات