پيام تبریک رئيس شورای اسلامی شهر و شهردار مركز استان به مناسبت فرارسيدن دهه مبارك فجر و سالروز پيروزی انقلاب اسلامی

پيام تبریک رئيس شورای اسلامی شهر و شهردار مركز استان به مناسبت فرارسيدن دهه مبارك فجر و سالروز پيروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

والفجر و ليال عشر ...

انقلاب اسلامي بعنوان بزرگترين رويداد قرن، حاصل پايمردي و از جان گذشتگي ملت رشيد و عاشورايي ايران است. دلير مردان و شيرزناني كه براي به ثمر رساندن اين نهضت الهي و تنفس در هواي پاك آزادي  خون هاي بسياري را تقديم نمودند.

دهه فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام، مظهر عظمت ايران اسلامي، خاستگاه ارزش هاي ديني و بخشي مهم و ماندگار از تاريخ پرافتخار ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي يادآور رشادت ها و از خود گذشتگي هاي ملت بزرگ ايران در راه مبارزه با طاغوتيان زمان است، يادآور انسان هاي بپا خاسته و از جان گذشته كه با عزمي پولادين توانستند سرنوشت مملكت خود را به دست بگيرند. لذا جملگي خواستار محو رژيم طاغوتي پهلوي و تشكيل حكومت اسلامي شدند و با شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي، خط مشي آينده خود را ترسيم نمودند.

اينجانبان با سپاس به درگاه خداوند متعال كه در طول سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي و مراحل تثبيت و اقتدار و پيشرفت نظام اسلامي به ملت ايران نصرت بسيار عطا فرموده، فرا رسيدن فجر چهل و يكم و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و همچنين همشهريان عزيز ساروي تبريك و تهنيت عرض نموده و به اين بهانه، مراتب سپاسگزاري خود را از همراهي و همدلي شهروندان شريف مركز استان در راستاي  دستيابي به اهداف بلند مجموعه مديريت شهري در سالهاي اخير اعلام مي داريم.

بي شك مجموعه كاركنان شهرداري و سازمانهاي تابعه همراه و همگام با مردم شهيدپرور ساري ضمن حضور هوشمندانه و يكپارچه در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان و شهيدان گرانقدر انقلاب، با ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري تجديد ميثاق نموده و با تجلي حماسه حضور، بار ديگر صحنه هاي پرشور وحدت و همدلي را به نمايش خواهند گذاشت.

عليجان شمشيربند                                                     عباس رجبي

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري                               شهردار ساري

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات