پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر ساری و شهردار مرکز استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر ساری و شهردار مرکز استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر * و لیالٍ عشر...

انقلاب اسلامی بعنوان بزرگترین رویداد قرن، حاصل پایمردی و از جان گذشتگی ملت رشید و عاشورایی ایران است. دلیر مردان و شیر زنانی که برای به ثمر رساندن این نهضت الهی و تنفس در هوای پاک آزادی، خون های بسیاری را تقدیم نمودند.

دهه فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام، مظهر عظمت ایران اسلامی، خاستگاه ارزش های دینی و بخشی مهم و ماندگار از تاریخ پر افتخار ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت بزرگ ایران در راه مبارزه با طاغوتیان زمان است؛ یادآور انسان های بپاخاسته و از جان گذشته که با عزمی پولادین توانستند سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند؛ لذا جملگی خواستار محو رژیم طاغوتی پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی شدند و با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند.

اینجانبان با سپاس به درگاه خداوند متعال که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مراحل تثبیت و اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی به ملت ایران نصرت بسیار عطا فرموده، فرا رسیدن فجر چهل و یکم و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدّظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین همشهریان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض نموده و به این بهانه، مراتب سپاسگزاری خود را از همراهی و همدلی شهروندان شریف مرکز استان در راستای دستیابی به اهداف بلند مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر اعلام می داریم.

بدون تردید مجموعه کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه، همراه و همگام با مردم شهیدپرور ساری ضمن حضور هوشمندانه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهیدان گرانقدر انقلاب، با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و با تجلی حماسه حضور، بار دیگر صحنه های پرشور وحدت و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                               شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات